kissies näsfix..

Har blivit efterfrågad att skriva lite om Kissies näsoperation.
Jag är inte en elak skvaller bloggare direkt, men på hennes blogg har hon ju skrivit väldigt öppet om operationen så jag tror det är okej.
Hon fixade den på Evaochadam kliniken.
Hon gjorde ingen operation utan endast med sprutor.
Vad det verkar i hennes blogg blev hon riktigt nöjd, mycket bilder på den har hon..
Vill ni veta mer får ni väl kolla på hennes blogg, för jag vet direkt inte så mycket mer..
Hon förklarar inte så mycket om det, utan det är mest bilder och vad hon tycker om den.
www.kissies.se

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud, jag tittade på hennes blogg.

Vart ju inte alls snyggt..

2010-10-14 @ 14:49:42
Postat av: Anonym

tyckte inte heller det vart snyggt, inte alls

2010-10-14 @ 14:57:08
Postat av: anonym

vart ju as fult

vem vill ha så?

gillar din blogg as mycket iallafall!

kommer verkligen att kolla varje dag :)

2010-10-14 @ 16:47:50
Postat av: Klara holm

är det bara jag som tyckte det vart fint ? :)

2010-10-14 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0